Time for miracles..

Yup, ibland är man bara nere; inte så att jag är världens mest deprimerade människa vanligtvis, men man kan ju inte låta bli att påverkas av allt som händer omkring en alltid.. Och skolan bara slaktar allt som heter att man ska få ordning på sitt liv, för fuckar man ur där så HAR man fuckat ur i livet, och för att inte fucka ur i skolan så fuckas livet in the present ur istället... Vad gör man?

Adam Lambert vann american idol förra året, han har en jääkla pipa, men är lite för dramaqueen ibland.. Denhär låten dock, sätter sig på hjärnan, och den för med sig en känsla av hoppfullhet.. Jag gillar den mer och mer för varje gång jag hör den, och har fortfarande inte tröttnat :O DET är ett tecken på att den är bra ;) :p Nämen.. Låten är från soundtracket till 2012 (därav videon :p), som jag inte orkat se än.. Måste liksom vara på humör för jordens undergång, (på rätt sätt) först.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0